Kosár

A kosár üres.

Kategóriák

Fizetési tájékoztató

Fizetési tájékoztató
 
Weboldalunkon lehetőség van a WordLine által biztosított biztonságos bankkártyás fizetésre a Saferpay-en keresztül és utánvétes fizetésre is.
Kérjük, figyelmesen olvassa el részletes tájékoztatónkat, röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását!
 
A bankkártyás fizetés feltételei és folyamata:
A vásárlás befejezésekor lehetősége van Önnek a termékek ellenértékének kiegyenlítésére. A fizetés a Saferpay által meghatározott bankkártyák által kivitelezhető és azok adatainak megadásával.
A vásárlás lezárásakor a Kosár tartalma gombra vagy a Bevásárlókocsi ikonra kattintva eljuthat a kosarához, ahol az Ön által megvásárolandó termékek listáját találja. Itt a Tovább a megrendeléshez gombra kell kattintani, így eljuthat a Bejelentkezés fülre, ahol, ha nincs eddig regisztrált fiókja, akkor a Regisztrációhoz kattints ide! gombra kell kattintani, ha pedig már rendelkezik felhasználói fiókkal, akkor a Felhasználónév/E-mail és jelszó beírása után tud bejelentkezni. És ezután tudja kiválasztani a fizetési módok közül a bankkártyás fizetést. Az automatikus átirányítást követően a Saferpay oldalán meg kell adnia a következő adatok:
  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű számsor)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye (CVV2, vagy CVC2). (Egyes Maestro típusú kártyák nem alkalmasak internetes vásárlásra. Kérjük, ebben az esetben forduljon a kártyakibocsátó bankjához!)
Ezt követően a Megvesz gombra kattintva tudja véglegesíteni a vásárlást. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be. A fizetést követően Ön visszatér a Megrendelés visszaigazoló oldalunkra, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást. Továbbá visszaigazoló e-mailt kap a vásárlás részleteiről.
Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Weboldal oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Az átirányítás miatt bankkártya adatai magas védelmi szintű authentikációs titkosítási módszereket használó csatornákon keresztül jutnak el a bankhoz, illetéktelenek nem férhetnek hozzá. A vásárlás és fizetés folyamatának különválasztásából adódóan a BrillBird Europe Kft. a bankkártya adatokról nem szerez információt, csak a fizetés tényéről értesül. A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően (ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti), a bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését a termékek ellenértékével.
 
Az utánvétes fizetés folyamata:
A vásárlás befejezésekor lehetősége van Önnek a termékek ellenértékének kiegyenlítésére utánvéttel.
A vásárlás lezárásakor a Kosár tartalma gombra vagy a Bevásárlókocsi ikonra kattintva eljuthat a kosarához, ahol az Ön által megvásárolandó termékek listáját találja. Itt a Tovább a megrendeléshez gombra kell kattintani, így eljuthat a Bejelentkezés fülre, ahol, ha nincs eddig regisztrált fiókja, akkor a Regisztrációhoz kattints ide! gombra kell kattintani, ha pedig már rendelkezik felhasználói fiókkal, akkor a Felhasználónév/E-mail és jelszó beírása után tud bejelentkezni. És ezután tudja kiválasztani a fizetési módok közül az Utánvételes fizetési opciót, melynek felára 350 Ft, amely hozzáadódik a számla végösszegéhez. Ezt követően a Megrendelés elküldése gombra kattintva tudja véglegesíteni a vásárlást, ahonnan automatikus átirányítást követően a Megrendelés visszaigazoló oldalra kerül. Továbbá visszaigazoló e-mailt kap a vásárlás részleteiről.
 
Elfogadott kártyák
A Saferpay internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA, a Diners Club International és Discover kártyákat fogadja el. 
 
Megrendelés lemondásának módja és feltételei
A bankkártyás fizetést – a fizetés gyorsasága miatt – nem lehet lemondani, a fizetés gyakorlatilag azonnal lezajlik a  Megvesz gombra való kattintással. Ha azonban probléma merülne fel a rendeléssel kapcsolatban kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a rendeles@brillbird.hu e-mail címen keresztül!
 
A biztonságról
A Six Payment Services biztosítja a biztonságos bankkártyás fizetési megoldást. Az Ön kártyaadatait az információáramlás alatt 128-bites SSL titkosítás védi. A vásárló által használt böngészőprogram az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében a Worldline – Six Payment Services bevezette a 3D Secure, azaz Verified by Visa/MasterCardSecure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció soránellenőrzésre kerül és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.
 
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt a Worldline – SIX Payment Services, Saferpay oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód).
Amennyiben az Ön bankkártyáján aktív a VbV/MSC szolgáltatás, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatainak (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) megadását követően kártyakibocsátó bankja automatikusan átirányítja Önt a megfelelő oldalra, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
 
ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK
 
A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.
 
Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.
 
Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen.
 
Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen.
 
Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.
 
Miért fordul elő, hogy a leadott megrendelés végösszege és a visszaigazoló e-mailben feltüntetett fizetendő összeg eltér?
Ez abban az esetben fordulhat elő, ha a megrendelés pillanatában a termék a webshopban még elérhető, azonban a megrendelés feldolgozásakor már nem áll rendelkezésre. Minden esetben javasoljuk a visszaigazoló e-mail átnézését, mert az tartalmazza a csomagba összekészített termékek megnevezését. Amennyiben készlethiány miatt, a ki nem küldött csomag értéke /ami korábban 15.000 forint felett volt/ 15.000 forint alá csökken, úgy a szállítási költséget cégünk állja, a megrendelőnek nem kell megfizetnie azt. A ki nem küldött termék utólagos pótlására nincs mód, arra új megrendelést tud leadni a vásárló. 
 
Van lehetőség a megrendelés bővítésére?
A már leadott rendelésekhez további termékek csatolása nem lehetséges. Amennyiben bővíteni, változtatni szeretne a csomagon, akkor az eredeti megrendelés törlését kell kérni a rendeles@brillbird.hu címen és új rendelést leadni.
 
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA, Mastercard/Maestro és Discover kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.
 
Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.
 
Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.
 
Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.
 
Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.
 
 
SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK
 
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
 
Kártya jellegű hiba
• A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
• A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
• A kártyahasználat tiltott.
• A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
• A kártya lejárt.
 
Számla jellegű hiba
• Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
• A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
 
Kapcsolati jellegű hiba
• A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
• A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
 
Technikai jellegű hiba
• Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
• Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
 
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
 
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
 
Mit jelent az, ha bankomtól SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

Légy naprakész

Értesülj egy pillantás alatt a legújabb körmös hírekről, kedvezményekről és újdonságokról!