Súgó

Általános webáruházhasználati szabályzat

Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy minél egyszerűbben megtalálhasd és megvásárolhasd a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk a lehető legtöbb javaslatot, és információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.

Böngészés a kategóriák, termékek között

Az áruházban rendelés feladása nélkül is tájékozódhatsz termékeinkről. Ebben az esetben adataid megadása nem szükséges. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthatsz termékeket, berakhatod egy kosárba, s ha ezt követően regisztrálsz, vagy belépsz a korábban beregisztrált adataiddal ezeket a cikkek azonnal megrendelheted. Így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválaszd azokat.

A termékek rendszerezéséhez egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. Az oldalsó menüsávban található hivatkozások segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes kategórialistát illetve terméklistát kapsz. Itt választhatsz a termékek közül, és eljuthatsz a termékek részletes információs oldalaira, ahol részletes leírás és tovvábi információk is találhatót.

A termék oldalon a  leírás jobb oldalán láthatod a termék árát, illetve itt teheted a kosaradba a terméket. Amennyiben szeretnél más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhetsz tovább.

Keresési lehetőségek

A KERESÉS funkcióval a vásárlást, illetve a kiválasztást szeretnénk megkönnyíteni, mivel egy szót, vagy szótöredéket megadva lehet keresni a termékek azonosítójában, megnevezésében és a termékleírásban.
A megrendelés véglegesítése, a vásárlás lezárása, megrendelés elküldése

A kosár oldalon a rendszer a vásárlás értékhatárától függően önállóan beállítja a szállítási díj értékét, így ezzel teendőd nincsen. A kosárba rakott termékek megrendelése a kosár oldal alján található "Tovább a megrendeléshez" gomb megnyomásával kezdeményezhető.

Itt első lépésként adataidat kérjük el, illetve ha bejelentkezett felhasználó vagy, akkor ez szükségtelen és a szállítási címre kérdezünk rá. Kérjük, figylemesen nézd át, hogy helyesek-e az ott megjelenő adatok (Szállítási cím, termékek, vásárlási érték...) Ha kívánsz, üzenetet írhatsz a rendelésed összeállítója részére az erre a célra szolgáló ablakban, majd a "Megrendelés elküldése" gombbal küldd el részünkre a megrendelésedet. A megrendelés tényét a következő megnyíló ablakban nyugtázzuk, és emailt küldünk a részedre a megadott email címre.

Az áru kiszállítása

A megrendelt áru kiszállítása a GLS Futárszolgálattal történik. Csak egy darab katalógus rendelése esetén a postaköltséget a megrendelő állja. A kiszállítás 15 000 Ft feletti megrendelés esetén, Magyarország egész területén ingyenes. 15 000 Ft alatti megrendelés esetén 1600 Ft csomagolási költséget számítunk fel. Az ingyenes szállítás bútorokra nem vonatkozik. Ez esetben kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot velünk. Külföldre történő kiszállítást nem vállalunk. Utánvétes fizetési mód díja 350 Ft, az online bankkártyás fizetés ingyenes.

Sütik (Cookies)

A sütik apró - a számítógép merevlemezén tárolt információk. Az oldalunk is használ sütiket, annak érdekében, hogy Ön jobb felhasználói élményben részesüljön visszatérés esetén. A cookie-k nem tartalmaznak semmilyen személyes azonosításra alkalmas információt, mint például a név, vagy érzékeny információt, például a hitelkártya/bankkártya-számot. A böngészők gyakran engedik, hogy kitörölje, blokkolja a meglévő sütik használatát. Ha úgy dönt, hogy blokkolja a sütiket, kérjük vegye figyelembe, hogy nem mindig tudja teljes mértékben kihasználni az oldal funkcióit.

Miért fordul elő, hogy a leadott megrendelés végösszege és a visszaigazoló e-mailben feltüntetett fizetendő összeg eltér?

Ez abban az esetben fordulhat elő, ha a megrendelés pillanatában a termék a webshopban még elérhető, azonban a megrendelés feldolgozásakor már nem áll rendelkezésre. Minden esetben javasoljuk a visszaigazoló e-mail átnézését, mert az tartalmazza a csomagba összekészített termékek megnevezését. A személyes vásárlásokat és a weben keresztül beérkezett megrendeléseket ugyanabból a raktárkészletből szolgáljuk ki, így előfordulhat, hogy a megrendelt termék a csomag összekészítésekor már nem elérhető a webshopban. A termék újra rendelése akkor lehetséges, amikor újra aktiválásra kerül a webshopban. Amennyiben készlethiány miatt, a ki nem küldött csomag értéke /ami korábban 15.000 forint felett volt/ 15.000 forint alá csökken, úgy a szállítási költséget cégünk állja, a megrendelőnek nem kell megfizetnie azt. A ki nem küldött termék utólagos pótlására nincs mód, arra új megrendelést tud leadni a vásárló. 

 Van lehetőség a megrendelés bővítésére?

A már leadott rendelésekhez további termékek csatolása nem lehetséges. Amennyiben bővíteni, változtatni szeretne a csomagon, akkor az eredeti megrendelés törlését kell kérni a rendeles@brillbird.hu címen és új rendelést leadni.