Kosár

A kosár üres.

Kategóriák

Reklamáció

Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően, bárki számára felismerhető módon, hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (különösen, de nem kizárólag 0 Ft). Ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a terméket a Honlapon hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibásan feltüntetett ár esetén, Szolgáltató, a rendelés visszaigazolásában vagy azt követően ajánlja fel, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli-e valós áron a terméket vagy sem.

Elállási / Felmondási jog

Reméljük, hogy minden rendben történik a vásárlás során és elégedett ügyfeleink között tarthatunk számon. Az elállás joga azonban a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szabályozása értelmében megillet Téged. A megrendelt terméket a kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül visszaküldheted részünkre.

Az elállási/felmondási határidő a termékek átvételétől számított 14 napon belül jár le.

Amennyiben élni szeretnél az elállási jogoddal, úgy egyértelműen jelezned kell felénk elállási szándékodat az „Elállási nyilatkozat” kitöltésével. A kitöltött nyilatkozatot a nem kívánt termékkel/termékekkel együtt el kell juttatnod hozzánk postai úton a 1066 Budapest, Ó utca 46-os címre, az BRILLBIRD Europe Kft ügyfélszolgálatának címezve, valamint e-mailben a rendeles@brillbird.hu-ra.

A nem kívánt termék/termékek és a nyilatkozat elküldése előtt kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a fent említett e-mail címen, hogy az ügyintézéshez szükséges további adatokat is felvehessük (Név, eredeti számla száma, stb.). Kérjük, hogy az e-mail tárgyába a következő kifejezést írd: Elállás

A vásárlástól való elállás esetén a termék postai úton történő visszaküldése és annak igazolása a vásárlót terheli. A visszaküldött termék és a kitöltött elállási nyilatkozat kézhezvétele után a BrillBird Europe Kft. banki átutalással küldi vissza a termék/ termékek értékét a vásárló által megadott bankszámlaszámra.

Kozmetikai termékek ( építő zselék, porcelánporok, színes zselék, stb.) esetében a vásárlástól való elállás csak abban az esetben lehetséges, ha a terméket sértetlen, bontatlan állapotban küldöd vissza. Amennyiben az adott kozmetikai terméket felbontod, úgy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § e) pontja alapján higiéniai okok miatt nem illet meg az elállás joga.

Amennyiben minőségi panasszal szeretnél élni, úgy azt az BRILLBIRD Europe Kft ügyfélszolgálatán vagy a webáruház asszisztenseknél (rendeles@brillbird.hu) teheted meg.

A BRILLBIRD Europe Kft ügyfélszolgálatát ( H-P 8.00-17.00) normál díjas telefonszámon is elérheted: +36 30 / 462-2236

Amennyiben téves rendelést adtál le, úgy azt a webáruház asszisztenseknek tudod jelezni a rendeles@brillbird.hu címen vagy normál díjas telefonon a +36 30 / 462-2236-es számon.

Biankó elállási nyilatkozat letöltéséért kattints IDE!

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhetsz a kellékszavatosság jogával?
Hibás teljesítés esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthetsz a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetnek meg a kellékszavatossági igény alapján?
Választásod szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhetsz: - Kijavítást vagy a vásárlástól számított 14 napon belül kicserélést kérhetsz. Kivétel ez alól, ha az általad választott megoldás teljesítése lehetetlen (pl. kifutó termék), vagy aránytalanul magas többletköltséggel járna más igény teljesítéséhez képest.

Milyen határidőben érvényesítheted a kellékszavatossági igényedet?
A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A termék átvételétől számított két éves elévülési határidőn túl a kellékszavatossági jog már nem érvényesíthető.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben igazolod ( a vásárlást igazoló számla/blokk segítségével), hogy a terméket webáruházunkban (www.brillbird.hu) vagy üzletünkben ( 1066 Budapest, Ó utca 46. ) vásároltad.

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is fenn állt. Reklamációra minden esetben csak a vásárlás helyén van mód. Amennyiben viszonteladóinknál vásároltad a terméket, úgy az esetleges meghibásodás esetén a vásárlás helyén tudsz reklamációval élni.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhetsz a termékszavatosság jogával?

A termék hibája esetén - választásod szerint - a 2. pontban meghatározott kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthetsz.

Milyen jogok illetnek meg a termékszavatosság igénye alapján?

Termékszavatossági igényed esetén kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheted.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheted a termékszavatosság igényét?

Termékszavatosság igénye a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével ez a jogosultság elveszik.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatod.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Neked kell bizonyítani.

Felhívjuk a figyelmed, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

Jótállás

Milyen jogok és milyen határidőn belül illetnek meg a jótállás alapján? Mikor nem érvényesíthető a jótállási igény? A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A jótállás időtartama a termék kézhezvételétől számított egy év. A jótállási jogok érvényesítésének módját és szabályait a termék jótállási jegye tartalmazza.

Felhívjuk a figyelmed, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz.

A jótállásból fakadó jogok az 2. és a 3. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik a vásárlót.

A 151/2003. ( IX.22) rendelet alapján egy év kötelező jótállás hatálya alá tartozó tartós fogyasztási cikkeknek minősülnek a következő termékek:

  • 10 000 Ft eladási ár feletti világítástechnikai termékek
  • 10 000 Ft eladási ár feletti bútorok
  • 10 000 Ft eladási ár feletti villamos-energiával működtetett szépségápolási eszközök ( pl. értékhatár feletti csiszológépek, porelszívók stb.)

Sem a szavatossági igény, sem a csereigény, sem a jótállási igény nem érvényesíthető abban az esetben, ha a vásárló a terméket nem rendeltetésszerűen használta, elmulasztotta a termékkel kapcsolatos karbantartási kötelezettségét, ha ebből fakadó sérülés vagy átalakítás történt a terméken, hibás vagy szakszerűtlen kezelés és szervizelés okozta kár esetén, helytelen tárolás -, elemi kár- vagy egyéb, nem gyártási eredetű meghibásodás esetén.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződésből eredő esetleges viták rendezése érdekében a fogyasztó a Budapesti Békéltető Testülethez fordulhat a fogyasztói vita békés rendezésének érdekében.

Panaszkezelés

Bármilyen panasza esetén, kérem, forduljon az oldal üzemeltetőjéhez az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

 

BRILLBIRD Europe Kft
Székhely: 1066 Budapest, Ó utca 46.
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 8.00-17.00 Szombaton 9.00-14.00
Telefon: 06 30 / 462-2236
Email:  rendeles@brillbird.hu

Légy naprakész

Értesülj egy pillantás alatt a legújabb körmös hírekről, kedvezményekről és újdonságokról!